کودک 2 ساله
کودک 2 ساله

کودک 2 ساله

دانلود بررسی ویژگی های پوشک کامل کودک در تولیدات داخلی و خارجی

بررسی ویژگی های پوشک کامل کودک در تولیدات داخلی و خارجی

استاندارد پوشک بچه – ویژگی های فیزیکی و شیمیایی و روش های آزمون برای نخستین بار در سال 1363 تدوین شد این استاندارد بر اساس پیشنهادهای رسیده و بررسی و تائید کمیسیون های مربوط برای دومین بار مورد تجدید نظر قرار گرفت و در دویست و چهل و یکمین اجلاس کمیته ملی استاندارد پوشاک و فراورده های نساجی و الیاف مورخ 19121387 تصویب شد

دانلود بررسی ویژگی های پوشک کامل کودک در تولیدات داخلی و خارجی

پوشک کامل کودک 
 تولیدات داخلی و خارجی
منسوجات
الیاف
منسوجات بی بافت
پوشک
دسته بندی مهندسی شیمی
فرمت فایل doc
حجم فایل 9801 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 118

استاندارد " پوشک بچه – ویژگی های فیزیکی و شیمیایی و روش های آزمون " برای نخستین بار در سال 1363 تدوین شد. این استاندارد بر اساس پیشنهادهای رسیده و بررسی و تائید کمیسیون های مربوط برای دومین بار مورد تجدید نظر قرار گرفت و در دویست و چهل و یکمین اجلاس کمیته ملی استاندارد پوشاک و فراورده های نساجی و الیاف مورخ 19/12/1387 تصویب شد.اینک این استاندارد به استناد بند یک ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، مصوب بهمن ماه 1371 ، به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمیته صنایع ، علوم و خدمات استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استاندارد ارائه شود ، هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت . بنابراین باید همواره از اخرین تجدید نظر استانداردهای ملی استفاده کرد .

این استاندارد جایگزین استاندارد ملی ایران شماره 2528 سال 1381 است.

فهرست مطالب

چکیده1

اصلاحات و تعاریف:3

1. مقدمه:1

1-1- تاریخچه پوشک. 2

پوشک کودک چیست ؟10

2. ویژگی های پوشک کودک ( مطابق سازمان استاندارد ملی ایران )12

2-2- ویژگی های اجزای پوشک.. 12

2-2-3- پوشش میانی. 14

2-2-4- ویژگی مجموعه پوشک:14

2-3- عیوب ظاهری. 15

3-1- قابلیت‍های پوشک بزرگسال. 17

3-2- موارد استفاده از پوشک بزرگسال. 17

3-3- از واردات تا تولید18

4-1- سیر پیشرفت توده های جذب. 23

4-2- سبک و سنگین کردن قیمت دربرابر عملکرد24

4-3- توده‌های جاذب فعلی. 26

4-4- توده‌های جاذب : نسل بعدی. 27

4-5- توده های جاذب و پوشک‌ها28

5-1- منسوجات بی بافت. 30

5-2 خصوصیات منسوجات بی بافت در پوشک.. 32

5-2-2- جلوگیری از نشت کردن (leakage )33

5-2-3- کاهش دوباره‍ تری (re-wet)35

5-2-4- لطافت و نرمی ( softness )36

5-2-5- استفاده از الیاف با سطوح مقطع چند بعدی. 37

5-2-6- نتیجه39

5-3 سایر اجزا40

7-1- اثر پالایش خمیر بر خواص کاغذ تیشو46

7-2- مواد و روش‌ها :47

7-3- بحث و نتایج. 49

7-3-3- شاخص کشش :60

7-3-4- مقاومت کششی تر. 62

8-4-2- روش آزمون. 77

8-4-3- نتایج آزمون :78

9-1- بسته بندی معرف شخصیت کالاست. 100

9-2- طراحی چهره کالاست. 102

9-3- کارشناسان و مصرف کنندگان چه می‌گویند:103

9-4- ایرانی یا خارجی؟104

9-5- کدام کیفیت ؟105

9-6- قیمت نسبت به کیفیت. 106

منابع و مراجع. 108

فهرست جداول

جدول 2-1- ابعاد توده جاذب 13

جدول 8-1 درصد رطوبت 75

جدول 8-2 نتایج آزمون 79

جدول 8-3- مقدار وزنه و حجم ادرار ازمایشگاهی برای اندازه های مختلف82

دانلود بررسی ویژگی های پوشک کامل کودک در تولیدات داخلی و خارجی

دانلود تحقیق کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه

تحقیق کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه

تحقیق کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه

دانلود تحقیق کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه

کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه
طابران طوس
سروده ها
اثر حماسی
شاهنامه
شاهنامه سرایی
سامانیان
نثر
زبان فارسی
ادبیات
شاهنامه ابومنصوری
مورخان
دقیقی
مرو
بخارا
هرات
علمی 
ادبی
دانلود
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود پایان نامه
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل doc
حجم فایل 9 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

*تحقیق کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه*


کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه

فردوسی در طبران طوس به سال 329 هجری بدنیا آمد. پدرش از دهقانان طوس بود و در آن ولایت مکنتی داشت. از احوال او در عهد کودکی و جوانی اطلاع درستی نداریم؛ اینقدر معلوم است که در جوانی از برکت درآمد املاک پدر بکسی محتاج نبوده است؛ اما اندک اندک آن اموال را از دست داده و به تهیدستی افتاده است. همانطور که گفته شد وی دوران کودکی و جوانی را در خانواده ای که همه دهقان و ایرانی پاک نژاد بودند؛ در فضایی سرسبز و آرام به تحصیل علم و ادب گذراند. علاقه او به داستان های کهن باعث می شد تا گهگاه طبع خود را در سرودن تاریخ ایران قدیم آزمایش کند اما در آن زمان هیچ کس باور نمی کرد که این سروده های پراکنده ادامه یابد و به یک اثر عظیم حماسی به نام «شاهنامه» تبدیل شود.

 

 

 

 

 

شاهنامه سرایی

 

در عهد سامانیان در قرن چهارهم هجری، جمع آوری و تألیف سرگذشت پادشاهان قدیم ایران رونق به سزایی یافت. این کتاب ها که به شاهنامه معروف بودند به نثر نوشته شده بود و پیش از آن که از میان بروند، منبع و مأخذ برخی از کتاب های منثور و منظوم تاریخی در زبان فارسی و عربی قرار گرفت. جامع ترین آنها شاهنامه منثور ابومنصوری نام داشت که به فرمان «ابومنصور محمدبن عبدالرزاق» حاکم طوس، در حدود سال 346ه.ق به دست جمعی از مورخان و نویسندگان جمع آوری و تدوین گردید. این کتاب، مأخد مهم فردوسی در نظم شاهنامه است.

 

 

 

دقیقی، اولین شاهنامه سرا

 

پیش از آن که فردوسی، به شاهنامه سرایی بپردازد، «دقیقی» که از شاعران بزرگ و همسال فردوسی است به نظم شاهنامه روی آورده بود. وی تنها هزار بیت از داستان گشتاسب و ارجاسب تورانی را سروده بود که در سن کمتر  از چهل سالگی به دست غلامش کشته شد. فردوسی علت قتل  او را «خوی بد» یاد می کند و چینن می گوید:

 

 

 

                   جوانیش را خوی بد یار بود                                    همه ساله تا بد به پیکار بود

 

                   بدان خوی بد جان شیرین بداد                                نبود از جهان دلش یک روز شاد

 

                   یکایک از او بخت برگشته شد                               به دست یکی بنده بر کشته شد 

 

 

 

منابع شاهنامه

 

پس از قتل دقیقی، دوستان فردوسی که قوت طبع شاعری  او را پیش از این آزموده بودند نزد وی آمده و او را به ادامه کار تشویق کردند؛ اما وی منبع و مأخذی در اختیار نداشت که بتواند از روی آن به نظم شاهنامه بپردازد؛ از این رو این شاعر خستگی ناپذیر و سخت کوش برای تهیه  این منابع به شهرهای بخارا، مرو، بلخ و هرات سفر کرده و با یک تحقیق میدانی و گسترده، داستان های باستان را از سینه پیران جهان دیده بیرون کشید و آن ر ا به نسل های پیش ازخود تقدیم کرد.

 

 

                       بپرسیدم از هر کسی بی شمار                                نترسیدم از گردش روزگار

 

و این در حالی بود که آتش جنگ همه جا شعله ور و راه ها پر خطر بود.

 

                    زمانه سرای پر از جنگ بود                                 به جویندگان بر جهان تنگ بود.

 

 

 

 

 

نگرانی فردوسی

 

بزرگ ترین لذت بزرگان علم و ادب زمانی است که بتوانند نتیجه تلاشهای علمی و ادبی خود را ببیند و آثاری گران سنگ و ارزشمند از خود به یادگار گذارند. همچنین بزرگ ترین نگرانی آنان هنگامی است که موانع و مشکلاتی خواسته یا ناخواسته در این راه پیش آید و نتوانند کار بزرگی را که آغاز کرده اند به پایان برند. فردوسی نیز چنین بود. او همیشه این نگرانی و دغدعه خاطر را داشت که مبادا او هم همانند دقیقی که چهل سالگی از دنیا رفت با مرگی نا به هنگام روبه رو شود و نتواند کار بزرگی را که با عشق و علاقه آغاز کرده به فرجام رساند؛ از این رو از خداوند می خواست که آن قدر زنده بماند که بتواند شاهنامه را که خود آن را «نامه شهر یاران پیش» نامیده بود به نظم درآورد.

 

دانلود تحقیق کودکی فردوسی و شکل گیری شاهنامه

دانلود مقاله تربیت کودک

مقاله تربیت کودک

به طور خلاصه تربیت عبارت است از ایجاد تغییرات مطلوب در انسان و به عبارت دیگر و بهتر ایجاد تحولات ثمربخش در محیط زندگی انسان به منظور ساختن و شکوفایی استعدادهای آدمی و یا تربیت عبارت است از پروردن قوای جسمی و روحی انسان برای وصول به کمال مطلوب و انتقال طرز تفکر و احساس و عمل یک جامعه به آیندگان

دانلود مقاله تربیت کودک

تربیت کودک
تربیت
مهارتهای زندگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

به طور خلاصه تربیت عبارت است از ایجاد تغییرات مطلوب در انسان و به عبارت دیگر و بهتر: ایجاد تحولات ثمربخش در محیط زندگی انسان به منظور ساختن و شکوفایی استعدادهای آدمی و یا تربیت عبارت است از پروردن قوای جسمی و روحی انسان برای وصول به کمال مطلوب و انتقال طرز تفکر و احساس و عمل یک جامعه به آیندگان.

تربیت چیست؟

تربیت از سویی علم است چون دارای موضوع و هدف و روش است.

از سویی فن است زیرا جریان نشو و مای قوای انسانی با فنونی باید تحت مراقبت آید. ممکن است فردی باسواد و عالم باشد ولی معلم نباشد.

تربیت از سویی هنر است چون در آن توجه به لطافت‌ها و ریزه‌کاریهایی است که برای دوباره ساختن و سازمان دادن ضروری است.

از سوی دیگر خدمت است به خود فرد و به جامعه انسانی است و به وسیله آن می‌توان فرد را موجودی مفید ساخت و به حقیقت آدمیت واصل کرد.

وظیفة تربیت:

وظیفه تربیت در عبارتی کوتاه عبارت است از: ‌سازندگی و آفرینندگی، ساختن و سازمان دادن. تلاش برای ایجاد تعادل بین نیازها و تعدیل تمایلات و غرایز.

با دیدی وسیع‌تر می‌توان گفت: تربیت وظیفه دارد سه جنبه آدمی را بسازد: تن، سر، روان و در جمع، ‌فرد را به ایجاد رابطه‌ای صحیح بین خود و خدا و جهان قادر سازد. او را فردی مفید و موثر برای جامعه بسازد. انسانی بیافریند که دارای میل وصول به ارزشهای عالی باشد. قدرت ابتکار و تصمیم‌گیری داشته باشد. آداب زندگی را بداند.در مسیر جریانات اجتماعی و برکنار از هر گونه پیش داوری باشد.

تربیت وظیفه دارد انسانی بسازد که زندگی‌اش بر اساس معیارها و ضوابط اندیشیده، مبتنی بر استقلال شخصیت عدالت اجتماعی . شناخت زیبا و انتخاب احسن، مبانی اخلاقی و انسانی باشد.

فهرست مطالب

تعریف و اهمیت تربیت 7

تربیت چیست 7

وظیفه تربیت 7

هدف از تربیت 8

روشهای اصلی تربیت 8

عاملان تربیت 9

حساس ترین دوران زندگی 10

ضرورت شناخت مراحل تربیت کودک 11

مهارتهای اساسی زندگی 13

اعتماد به نفس 14

انگیزه 15

تلاش 16

مسولیت پزیری 17

خلاقیت 17

پشتکار 18

توجه به دیگران 18

کار گروهی 19

عقل سلیم 20

حل مشکلات 21

تمرکز 21

خانواده سمبل آرامش و امنیت22

شیوه های تربیت صحیح کدامند 23

احساس وابستگی 24

کودکان واقعا چه چیزی را می طلبند 25

برای کودکان حرمت قائل شویم 26

نقش خانواده در سلامت روانی کودکان 26

بچه ها بهشتی هستند 27

11روش ساده و موثر برای تربیت و پرورش کودکی شاد 28

برسی تحلیلی تنبیه از منظر روایی روانشناسی 29

تعریف تنبیه 29

تنبیه با تشویق 30

آفرین کافی نیست روش جدید برای تمجید کردن 31

تشویق موثر 32

با عمل تربیت کنید نه با زبان 33

تقلید 34

آغاز برونگرایی 35

خانواده و نقش آن در ابراز محبت و مهرورزی 36

کلید تربیت صحیح یا .. 37

پندهای کوچک موفقیت های بزرگ 39

پنج پیام مثبت پدران و مادران 41

چند نکته لازم در تربیت کودکان 44

نتیجه گیری 46

منابع47

دانلود مقاله تربیت کودک

دانلود تصویر لایه باز کودک شاد

تصویر لایه باز کودک شاد

کودک شاد مدرسه بچه فایل لایه باز

دانلود تصویر لایه باز کودک شاد

کودک
شاد
مدرسه
بچه
فایل 
لایه باز
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل rar
حجم فایل 2254 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

کودک
شاد
مدرسه
بچه
فایل
لایه باز

دانلود تصویر لایه باز کودک شاد